Wil je een succesvolle direct mailing versturen of een adressenbestand huren?
Spark ontwikkelt de communicatieboodschap, ontwerpt de DM en regelt de volledige productie en verzending. Vraag direct een offerte aan voor het inzetten van een consumenten adressenbestand of voor de volledige verzorging van jouw direct mail campagne. Zorgeloos en succesvol.
Wie wil je bereiken
Welke doelgroep wil je bereiken met direct mailing? Vertel ons de kenmerken van jouw (toekomstige) klanten. We kunnen je hiermee helpen door je huidige klantenbestand of marketingrespons te analyseren.
Telling van jouw doelgroep
Adressenbestand particulieren, AVG-proof
Vraag direct een offerte aan
Onderstaande opdrachtgevers gingen jou voor:
Wij zijn specialist in het leveren van particuliere adressenbestanden. We beschikken over één van de grootste, meest complete en meest actuele adressenbestanden met consumentendata: Consumenten Index Nederland.
Wie je ook wil bereiken: wij kunnen helpen.
Als je in kaart hebt welke doelgroep je wil bereiken, kunnen wij bijpassende data leveren. Op basis van de kenmerken van je doelgroep, doen wij een telling om de omvang van de doelgroep te bepalen. Als je je doelgroep niet in kaart hebt, kunnen wij deze voor je in kaart brengen.
6.5
miljoen
Huishoudens
82%
Bereik in NL
42
Verschillende profielen
Gehele Direct Mailing uitbesteden?
Wij verzorgen jouw gehele direct mail campagne van A tot Z.
In 7 stappen bouwen we samen een succesvolle direct mail campagne.
Doelstelling
Meten is weten. En om succes te kunnen meten, formuleren wij heldere doelstellingen voor jouw direct mailing. We zijn gewend om te focussen op doelstellingen zoals: terugverdientijd, klantwaarde, ROI of een combinatie daarvan.Doelgroepselectie
We schieten graag met scherp. We willen een zo helder mogelijk omkaderde doelgroep benaderen. Wij kunnen helpen om die doelgroep in kaart te brengen, bijvoorbeeld door het maken van een profielanalyse.Creatief ontwerp
De combinatie van doelgroep, boodschap en het DNA van onze opdrachtgever, leidt tot een concept creatief ontwerp. Met oog voor de customer journey doen we samen de fine-tuning tot het definitieve ontwerp.Test-fase
Onze focus is conversie optimalisatie. Wat ons betreft zijn we nooit ‘uitgetest’ en blijven we aan de knoppen draaien om net dat beetje extra succes te realiseren. Direct mail is een ‘numbers game’ en daarbij kunnen kleine details, grote veranderingen in het succes bepalen. We kennen verschillende test-methodieken en werken vaak met A/B-testen.Uitrol campagne
Timing is everything. Na deze optimale voorbereiding, is een zorgvuldige planning het laatste ingrediënt voor succes. We laten niets aan het toeval over.Analyse
Meten is weten. Dat kunnen we niet vaak genoeg zeggen. We monitoren doorlopend op alle relevante KPI’s en hebben daarbij altijd focus op optimalisatie.Rapportage
Twee weten meer dan één. Wij rapporteren uitgebreid en begrijpelijk. We geven tekst en uitleg en we geven context en advies. We kunnen alles uit handen nemen, maar liever doen we het samen.Vraag direct een offerte aan
FAQ
Wij begrijpen dat er soms wordt gewerkt onder tijdsdruk. U ontvangt standaard binnen 4 (kantoor-) uren onze reactie.
Spark beschikt over meer dan 20 jaar ervaring en werkt conform alle geldende wet- en regelgeving. Spark is 100% AVG-proof en voldoet aan alle eisen en richtlijnen. Spark is lid van brancheorganisatie DDMA.
DM Compleet
Van communicatiedoelstelling tot brief op de mat...Spark verzorgt de gehele DM
-
Experts in Communicatie
-
Creatief ontwerp o.b.v. Neuro-wetenschappen
-
A/B-testing
-
Test en uitrol direct mail campagne
-
Rapportage en advies
-
Alle items van Data Only
Data Only
Adressenbestand om eenmalig eengepersonaliseerde DM naartoe te sturen
-
Profielanalyse
-
Doelgroepselectie
-
100+ selectiecriteria
-
Toegang tot 6,5 miljoen huishoudens
-
Volledig AVG-proof
-